Loving This Trip

So far this trip has been lovely. Although the go-carting season has seemed to pass us by, I found another stop to add to the agenda.

Yup, an LYS. This one is called Knitting Addiction. The owner was really friendly and I had a great time looking for supplies to teach a friend on the trip to knit. They had Lamb’s Pride (one of my favorites) and an excellent needle selection. Of course, I had limited time to poke around so I’m hoping to go back before we leave. Really interested in that handpainted yarn there. Yeah, like I need more yarn, right? Well, we’ll see how that works out.

I spun this morning to this view on one side of the house.

And this view on the other.

Very nice, very nice. All of the beach houses are different colors here. I even saw a red and a purple one. My kinda town. 🙂

Anyway, this is what I got.

The larger this cop becomes, the prettier I think. Though I do have to get faster at winding on this Turkish. Gonna hit up YouTube on that in a bit.

We’re going to the lighthouse today and I want to walk up with ankle weights on. Two hundred plus steps. My legs will wanna fall off! All the better for my knitting. 😉

Wish me luck!

Comments

  1. What a wonderful LYS! I’m so glad you’re enjoying your trip. And teaching a friend to knit. That’s something to add to your “Thanksgiving” list. Now, I’m going back to preparing for tomorrow…

Leave a reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: